11.1 C
Ruoščiai
2024 27 balandžio
Slimi namai
Image default
Bendra

„Half-Life” 25-ųjų metinių atnaujinimas

Counter strike 1.6 žaidimas yra susyjąs su half-life varikliu, o su šiuo galingu ir stebinančiu atnaujinimu mūsų galimybės prasiplės ir šiame sename CS 1.6 žaidime, mes serverių kūrėjai galėsime jums pateikti daugiau!

  • Padidinta maksimali dinaminio garso kanalų riba nuo 8 → 32.
  • Padidinta maksimali sakinių riba sentences.txt faile nuo 1536 → 2048.
  • Padidintas didžiausias esybių skaičius (MAX_EDICTS) nuo 900 → 1200.
  • Padidintas MAX_PACKET_ENTITIES nuo 256 → 1024.
  • Padidintas MAX_GLTEXTURES nuo 4800 → 10000. (būdavo labai dažna problema kai norėdavome prisijungti prie kito serverio ir žaidimas tiesiog užlūždavo)
  • Padidintos programinės įrangos atvaizdavimo įtaiso geometrijos ribos: didžiausi plotai 3000 → 6000, didžiausi paviršiai 2000 → 4000 ir didžiausios briaunos 7200 → 14400.
  • Esybės Cycler ir func_button dabar gali būti esybių scripted_sentence taikiniais ir joms leidžiama kalbėti daugelio žaidėjų režimu.
  • Įtrauktas func_vehicle esybių palaikymas iš „Counter-Strike”, kad modifikacijų kūrėjai galėtų jomis naudotis. Visas SDK atnaujinimas bus pateiktas vėliau, tačiau lygių kūrėjai gali juo naudotis jau dabar.

O dabar reiktu iš kūrėjų perspektyvos pakalbėti apie patį „Half-Life” ir jame padarytus atnaujinimus!

„Half-Life” paleidome 1998 m. lapkričio 19 d. Labai didžiuojamės tuo, ką sukūrėme tada, ir esame labai dėkingi žaidėjų bendruomenei, kuri nuo to laiko mėgaujasi šiuo žaidimu. Pastaraisiais metais žaidimas nesulaukė tiek dėmesio, kiek daugelis kitų mūsų katalogo žaidimų, todėl manėme, kad šis svarbus įvykis yra puiki proga patobulinti žaidėjų patirtį ir pridėti naujų smagių žaidimo būdų.

Tas pats žaidimas, kurį žaidėte 1998 m. – atnaujintas, papildytas ir atgaivintas

Sukūrėme naują tinklalapį, kuriame išsamiai pristatysime visus atnaujinimus, tačiau čia pateikiame trumpą pagrindinio žaidimo atnaujinimų apžvalgą:

  • Atnaujinti grafikos nustatymai, įskaitant apšvietimo pataisymus ir tikrąjį plačiaekranį matymo lauką
  • Valdiklio ir „Steam” tinklo palaikymas
  • „Steam Deck” palaikymas – oficialiai patvirtinta!

Taip pat daug naujo (arba atkurto) turinio!

Į 25-ųjų metinių atnaujinimą įtrauktas papildomas „Half-Life Uplink” turinys ir keturi (4!) nauji daugelio žaidėjų žemėlapiai. Taip pat atkūrėme kai kurį turinį tikriems nostalgijos ieškotojams, įskaitant originalų pagrindinio meniu paveikslėlį ir keletą ankstyvųjų žaidėjų modelių prototipų iš žaidimo alfa versijų.

Ir trumpas filmas šiai progai paminėti

Pakvietėme pirminę kūrėjų komandą vėl susitikti ir prisiminti, kaip atrodė darbas prie „Half-Life” prieš daugelį metų. (Tiems iš mūsų, kurie prie jo dirbo, 25 metai – tai tiesiog pusė gyvenimo.) Puikūs „Secret Tape” žmonės nufilmavo šį susitikimą. Jei turite tokį norą, pasivaikščiokite su mumis prisiminimų taku arba tiesiog grįžkite į žaidimą ir mėgaukitės (tikimės!) atnaujinimais, naujais žemėlapiais ir dar daugiau.

Nuoširdžiai dėkojame visiems už 25-erius „Half-Life” metus.

Tiems, kurie dar nežaidė, šį savaitgalį „Half-Life” galima žaisti nemokamai – paimkite jį dabar ir išsaugokite visiems laikams, taip pat peržiūrėkite nuolaidas visai frančizės serijai.

Klaidų taisymai ir pakeitimų pastabos

Naujas turinys
Dabar Patikrinta „Steam” palubėje (ir mūsų gimtoji „Linux” paleidimo sistema nustatyta kaip numatytasis nustatymas).
„Half-Life: „Uplink” – originali savarankiška „Half-Life” demonstracinė versija – įtraukta į žaidimą ir pasiekiama per meniu „Naujas žaidimas”.
Pridėti keturi visiškai nauji „Half-Life Deathmatch” žemėlapiai: „contamination”, „pool_party”, „disposal” ir „rocket_frenzy”.
Pridėti trys senieji „Half-Life Deathmatch” žemėlapiai, anksčiau buvę prieinami tik „Half-Life: „Further Data” CD: doublecross, rust_mill, xen_dm.
Į „Half-Life Deathmatch” pridėti žaidėjų modeliai: Ivan the Space Biker, Prototype Barney, Skeleton ir Too Much Coffee Man.
Pridėta dešimtys naujų purškiklių, anksčiau buvusių prieinamų tik „Half-Life: Papildomi duomenys” kompaktiniame diske.
Pridėtas „Steam” tinklo palaikymas, leidžiantis lengvai žaisti keliems žaidėjams per „Steam” prisijungimo prie žaidimo ir pakvietimo funkcijas.
Pridėtas „Steam Friends Rich Presence” palaikymas, leidžiantis draugams sekti jūsų kelionę per „Black Mesa”.

Nostalgija
Atgaivintas originalus „Valve” įžanginis vaizdo įrašas. Galima praleisti naudojant paleidimo komandą „-novid”.
Atnaujintas pagrindinis meniu, kurio dizainą įkvėpė originalus 1998 m. žaidimo pagrindinis meniu.
Pakeisti numatytieji modeliai į originalius (ne „HD”) modelius.

Žaidimo pakeitimai
Patobulinta granatų mėtymo fizika.
Patobulintas atsitiktinumas pradiniuose daugelio žaidėjų žaidimo taškuose.
Patobulintas granatų užtaisų valdymas: pirminė ugnis dabar visada meta naują granatą, o antrinė ugnis visada detonuoja.
Ištaisytas stumdomų būtybių judėjimo priklausomybė nuo kadrų kaitos.
Ištaisyta problema, kai žaidėjai, kurių kadrų sparta yra didelė, mirus daugeliui žaidėjų užstringa vietoje.
Ištaisyti kai kurie atvejai, kai žaidėjas galėjo užstrigti vietoje pereinant lygį.
Ištaisyti kai kurie atvejai, kai veikėjai nutraukdavo svarbų dialogą savo „pasisveikinimo” dialogu.
Ištaisyti ginklų žiūrėjimo į bobas kampai.
Ištaisyta tai, kad raudonos statinės žaidimo „Surface Tension” pradžioje nepaleidžiamos, kaip numatyta.
Ištaisyta, kad snargliai puola FL_WORLDBRUSH esybes (pvz., func_walls).
Ištaisyta tai, kad žaidėjams kartais nepavykdavo paleisti snarko pritūpus ir žiūrint žemyn.
Ištaisyta tam tikrų konvarų („pausable” ir „sv_maxspeed”) neteisingų verčių nustatymo klaida, kai po daugelio žaidėjų žaidimo pradedamas vieno žaidėjo žaidimas.
Ištaisyta tai, kad įėjus į daugelio žaidėjų žaidimą, kuriame uždrausta naudoti automatinį taikiklį, pasikeisdavo automatinio taikiklio nustatymas.
Ištaisyta žibintuvėlio HUD rodymo tuščia vieta įkėlus išsaugotą žaidimą.
Sutvarkyta, kad raketos CONTENTS_SKY ne visada detonuoja.
Ištaisyti neteisingi kulkų smūgio garsai NPC.
Ištaisytas gauso ginklo garsus statinis garsas, jei jis buvo įkrautas per perėjimus tarp lygių.
Ištaisytas modifikacijų, kurių vartotojo sąsajoje rodomi klavišų priskyrimai, gedimas.
Ištaisyta tai, kad vieno žaidėjo ginklai automatiškai neatsijungdavo, kai būdavo išsekę (granatos / snargliai / krepšiai ir t. t.).
Ištaisyti interpoliacijos artefaktai, kai animuotus modelius perkelia kiti subjektai.
Ištaisyti kai kurie buferio perpildymo trikdžiai.

Naudotojo sąsajos pakeitimai
Pagrindinio meniu fonas ir mygtukai buvo perskelti ir dabar keičiama jų skalė, atsižvelgiant į ekrano skiriamąją gebą, neišsitempdami, todėl palaikomi fono paveikslėlių išdėstymai iki 3840×1600.
Žaidimo HUD dabar naudoja dvigubo arba trigubo dydžio spritus, kai žaidžiama didesne skiriamąja geba.
Naudotojo sąsajos dialogo langai ir žaidimo šriftai dabar keičia mastelį, kad būtų geriau įskaitomi esant didelei ekrano raiškai.
Žaidime esantis HUD HEV kostiumo ekranas buvo perkeltas į kairę ekrano pusę ir nebekeičia padėties, kai ekrano skiriamoji geba didesnė.
Pridėtas nustatymas „Enable texture filtering” (įjungti tekstūrų filtravimą).
Pridėtas nustatymas „Allow widescreen Field of View” (leisti plačiaekranį matymo lauką), kad būtų galima ištaisyti neanamorfinį FOV, skirtą plačiaekraniams ir ultraplačiaekraniams ekranams.
Iš naujo pertvarkyti visi nustatymų ekranai, kad būtų geriau įskaitomi ir palaikoma valdiklio navigacija.
Atnaujintas meniu „Pause”, kad būtų atsižvelgiama į dabartinį žaidimo režimą.
Numatytasis serverio vardas ir daugelio žaidėjų žaidėjo vardas dabar nustatomi pagal žaidėjo „Steam” personažą.
Pašalintas „Steam” platformos meniu, nes dabar visos jo funkcijos yra pačioje „Steam” sistemoje.
Ištaisytas neteisingas programos piktogramos atvaizdavimas, kai naudojamas programinis atvaizdavimo įrenginys.
Ištaisyta tai, kad nustatymų ekrane neatnaujinama žaidėjo ir purškalo atvaizdų spalva.
Pašalintas dabar labai nereikalingas pranešimas „Žema vaizdo kokybė. Padeda naudojant lėtesnes vaizdo plokštes.” nustatymas.

Įvesties pakeitimai
Visur patobulintas klaviatūros ir valdiklio navigacijos palaikymas.
Pridėta parinktis „Lower Input Latency”: Sinchronizuojamas CPU ir GPU, kad sutrumpėtų laikas tarp įvesties ir ekrano išvesties.
Ištaisytos problemos, dėl kurių pelės / vairalazdės įvestis trūkčiodavo.
(Iš esmės viską perrašėme iš naujo – jei turite pasirinktinę „Steam Input” valdiklio konfigūraciją, turėtumėte ją atkurti iš mūsų naujai paskelbtos oficialios konfigūracijos).

Kelių žaidėjų balansavimas
Padidinta 357 žala nuo 40 → 50.
Sumažintas „Hive Hand” įkrovimo laikas nuo 0,5 s → 0,3 s vienam šūviui ir jis bus pasirenkamas pirmenybę teikiant didesniam prioritetui nei pistoletas.
MP5 dabar visada pradedamas naudoti su pilna amunicija, kai iš pradžių paimamas.
Žaidėjai nebepaleidžia tuščių ginklų, o visi numesti ginklai perkraunami tuo, kas yra mirštančio žaidėjo kuprinėje.
Patobulinta kliento pusės prognozė, kad sumažėtų „šūvių vaiduoklių”. Kaip ir „Counter-Strike”, atsižvelgta į kliento smūgių dėžes, o ne tik į ribines dėžes.
Ištaisyta neteisingai tinklo prognozuojama laužtuvo smūgio žala.

Atvaizdavimas
Pridėtas nustatymas, leidžiantis išjungti tekstūrų filtravimą, kai naudojamas „OpenGL” atvaizdavimo įrenginys.
Numatytoji gama buvo sumažinta nuo 2,5 → 2,2, nes dabar visi žaidžiame ne su kineskopais.
Atkurtas „OpenGL overbright” palaikymas.
Pridėtas didesnių nei 256×256 dydžio vartotojo sąsajos spritų ir tekstūrų failų palaikymas.
Pridėtas vartotojo sąsajos šrifto specialiųjų atvaizdavimo režimų palaikymas: „blur” ir „additive”.
Numatytoji skiriamoji geba dabar nustatoma pagal darbalaukio skiriamąją gebą, o ne pagal 640×480 lango skiriamąją gebą.
Programinis atvaizdavimo įrenginys dabar teisingai filtruos nesuderinamas rezoliucijas, nebent ekrane yra tik 1 rezoliucija.
Ištaisytas viso ekrano programinio atvaizdavimo įtaiso gedimas sistemose, kurios nepalaiko 16 bitų spalvų.
Ištaisyta programinės įrangos atvaizdavimo įtaiso ištempimo problema, kai naudojama plačiaekranė skiriamoji geba.
Ištaisytas neteisingas dangoraižių ir dangaus spalvos perkėlimas pereinant prie daugelio žaidėjų žemėlapių.
Ištaisyta, kad pakeitus vaizdo nustatymus žaidimas atrodė per tamsus.
Ištaisyta MSAA langų režimu.
Ištaisytas mipmap atvaizdavimas studijos modeliuose.
Sutvarkytas gluoninio šautuvo sprito atvaizdavimas daugelio žaidėjų režime.
Ištaisytas neteisingas gluono ginklo sinusoidinis triukšmas.
Įvairūs optimizavimai, kad būtų palaikomos naujai padidintos variklio ribos.
OpenGL optimizavimas „Steam Deck”.

Gimtoji „Linux” sąranka
Pridėtas programinės įrangos atvaizdavimo priemonės palaikymas.
Patobulintas šriftų atvaizdavimas.
Daug stabilumo ir elgsenos pataisymų.

Kiti
Atnaujinti lokalizacijos failai.
Įvairūs saugumo pataisymai.

Pastabos
Ankstesnė žaidimo versija buvo archyvuota viešai matomoje beta versijoje, pavadintoje „steam_legacy”, su aprašymu „Pre-25th Anniversary Build”. Jei modifikacija ar funkcija elgiasi netikėtai, gali tekti paleisti šį archyvuotąjį sąstatą, kol problema bus išspręsta numatytajame sąstato variante.
Dabar šią jubiliejinę „Half Life” versiją laikome galutine versija, kurią ir toliau palaikysime. Todėl sumažinsime „Half Life” matomumą: Source” matomumą „Steam” parduotuvėje. Mes žinome, kad „Half-Life: Source” turtą vis dar naudoja „Source” variklio bendruomenė, todėl ją ir toliau bus galima įsigyti, tačiau skatinsime naujus „Half-Life” žaidėjus žaisti šią versiją.

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x