1.2 C
Ruoščiai
2024 26 balandžio
Slimi namai
Image default
Naujienos & Atnaujinimai (Slimi RPG) Slimi RPG

Slimi RPG 7 SEZONAS (atlikti darbai prieš 8 sezona)

Kai bus padėtas XP kiaušinis neleis vykdyti resursu tiekėjo misijos

Nuo šiol žudant MOB’us yra maža tikimybe jog gausite XP Material surinkus 10 tokių material bus galima pas Nijole iškeistį į dideli kiekį XP skirto lygio pakėlimui

Padidintas XP gavimas iš Blue Chest

Pakeisti kai kurių charakterių skill’u lvl reikalavimai, nebebus skill’u reikalaujančiu virš 100 lvl!

Pas Nijole nuo 35lvl bus galima nusipirkti Damage bonus to MOB’s užduotis, kurias išvykdžius pagal savo charakterį gausite papildomos žalos darymą MOB’ams ir taip už HIT gausite daugiau XP!

  • Misijas galite vykdyti su bet kuriuo turimu charakteriu
  • Damage bonusa gausite ant visų savo turimų charakterių, bet skirtingais Damage bonusais
  • Nusipirkus misija galite jas išvykdyti per 30 dienų (bet misijos paprastos ir galima jas įveikti per tą pačia dieną)
  • Kada jums patogu galėsite užbaigti misija ir gauti damage bonusa skirta MOB farmingui kuris galios 24 valandas
  • Charakteriai kurie turi kuo mažesnį STR Per Stats gaus daug didesnį Damage Bonusą

Kadangi dabar daug didesni xp kiekiai LVL pakėlimui, PVP kovose gausite/prarasite didesnį kiekį XP (Murderio statusa turintis žaidėjas praras didesnį kiekį XP)

Žudant MOB’us iš Skill’u ar su BOW ARROW gausite VIP privilegijos bonus XP, taip pat priedu veiks ir XP/Damage Bonusai iš išvikdytu misiju pas Nijole

Nuo šiol per Party sistema kitiems padedant kelti XP gausite karmos taškus

Šiokiadienių PVP eventu laikas pakeistas į 20 valandą!

Papildytas Damage Bonus, turint Damage Bonus galėsite panaudoti XP Material, bet kuriam savo Char XP gavimui (be lvl limitu)

Padaryta sistema kuri registruos patraukiamus Rare/Only Craft item’us ir daugiausiai patraukiamu nebemes į Discord pranešimus

VIP žaidėjai pasodinę žole ją užaugins per 30 sekundžių!

Patvarkyta problema pas NPC pardavėjas, kai buvo item po 1 gold kaina parduodant!

Dar vienas XP gavimo palengvinimas tai Daily Quest (nuo 40lvl) Vieną kartą per diena gausite naujas užduotis, kurias išvykdę gausite nebloga kiekį XP
Jums gali prireikti nužudyti MOB’u su skill’ais, pasodinti medį, pastatyti laužavietę, pasėti žolių, iškepti žalia MOB’u mėsa ant laužo, pakelti kitiems žaidėjams XP per Party…

Iš MOB’u padidintas GOLD kiekis ir teisingiau perbalansuotas gold kiekis pagal MOB’u stiprumą

Dar karteli noriu priminti jog už GOLD bus galima smelt’inti only craft item’us, noriu iškarto pranešti/įspėti, kad nebūtu vėliau taip jog kažkas nelošė neprikaupė to GOLD ir gavo iškarto tokia galimybe pasidaryti sulaukė šio atnaujinimo..!

Kadangi šiokiadieniais susirenka mažesnis kiekis kovotojų dėl 50-90 LVL apribojimu (jog galėtu pakovoti vidutinio lygio žaidėjai) Šiokiadieniniuose eventuose kurie vyksta Pirmadieniais, Trečiadieniais, Penktadieniais 20 val. bus specializuoti žemėlapiai (mažesni) žemėlapius kuriuos išvysite bus ne galutiniai ir gali keistis!

Ant Slimi RPG pagaminta ITEM’u SMELTING sistema kur leis iš Only Craft item’u išgauti iron, silver, diamond, emerald, ruby resursų!

Pagaminta DiscordCode sistema, kuri mūsų Slimi RPG discord’e dalins kodus už kuriuose bus galima serveryje pasiimti resursų!

Su BOW ir Skill’ais žudant MOB’us gausite XP pagal mob stiprumą

Pakeistas Total LVL reikalavimas iš 700lvl į 500lvl už kurį žaidėjas gali atsiimti 30 Slimkių

Žudant NPC BOSS bus šansas gauti XP Material

Nuo šiol PROTECT apsaugos kaina kiekvienam žaidėjui bus pagal jo Total LVL, tai reiškia naujokams kainuos labai pigiai, o senbuviams kurie turi didesni LVL+kelius char kainuos daug brangiau

Pakeisti Stranger skillu reikalavimai
Cold Ball 25lvl, Charge 35lvl, Energy Plasma 92lvl
Pamažintas Cold Ball skill’o damage ir pridėtas LEVEL BONUS DAMAGE kuris veiks ir ant MOB’u

Žudant MOB’us su Skill’ais ar BOW ARROW, XP galėsite gauti jei turėsite tinkama lygi MOB’ui žudyti

VIP žaidėjai galėsi sukaupti iki 15 XP Material

Sutvarkytas žaidėjų market atvaizdavimas (buvo prekiu pasirinkimu kuriuos rode ne su pilna informacija)

Parduodant žaidėjams Only Craft itemus, bus minimalios kainų grindys

Patvarkyta jog nebebūtu galima spaminti Go to Spectators

Atnaujinta Loterijos sistema, statymas bus iš Gold pagal ekonomika, 1 XP Material (laimėjus XP Material galite viršyti limitus), 1 Ruby

Patvarkyta MOB’u knockback sistemos klaida dėl MOB’o užbuginimo ant žemėlapio

Nuo šiol kiekvienas char turės MOB’a iš kurio už Hit’a gaus +15% XP! (dėl greitos atakos galimybės Assassin ir Druid gaus mažą % bonuso Viską reikės išsiaiškinti patiems, jokios informacijos apie tai nėra ir nebūs)

Kiekvienas žaidėjas gauna informacija iš kokių MOB’u gali gauti kaulus, jų gavimas gali keistis tiek tam pačiame žemėlapyje tiek pasikeitus žemėlapiui tad būkite atidus.
Už Mob Bones jau galima spawn’inti ISlave kuris turi daug HP, labiau skirtas stipresniems žaidėjams ir jį nužudžius pakankamai geri įvairus resursų drop’ai
Taip pat Mob Bones galima panaudoti saugant resursų tiekėja, nepraliejant jokio kraujo, galima resursu tiekėjui suteikti mobu kaulus ir už tai gauti resursų

Pasikoregavo LVL AVG formulė (paims paskutinių 8 dienų žaidėjus) XP Material maximalaus lygio panaudojimui!

Stranger Charge skill’as perdarytas skrydžio stiprumas pagal uždėtus skill pointus (seniau buvo stiprumas tik 3 lygiu, nuo 5, 10, 15 skill pointu)
Archer Evade skill’as įgavo priedą kuris kartu su žalos blokavimu suteiks priešo nubloškimą su žala pagal turima lygį

Padidintas ITEMS kiekis inventoriuje +5 (nes atsirado HOLIDAY item’ai)
Jau greitai atsiras nauji TRINKET ITEM’ai kuriuos bus galima gauti tik iš nužudomu MOB drop’u
Dėl patogumo ir ITEM specifikacijų aiškumo, prieš užsidedant ITEM bus galima sužinoti to item’o informacija

Sutvarkyta ITEM’u peržiūra per WEB https://slimi.lt/slimi-rpg-items-list/ HOLIDAY ir TRINKET item’u informacija nebus prieinama, kad šiek tiek liktu paslapties apie šiuos item’us ir nebūtu žinoma kurie čia geriausi ir į ką reiktu orientuotis

Serveryje jau yra BETA versija ant Stash bag kurie kol kas atsiranda iš ISlave MOB’u kuriuos galite spawn’inti iš surinktų mob kaulu!

Ilgai lauktas atnaujinimas, pačiam patogiai bus galima susidėlioti Skill’u naudojimo eiliškumą

Kitiems žaidėjams per MARKET bus galima parduoti woods, tree seeds, mob bones, raw meats, grass seeds
Kiekvienas turite kuprine į kuria dedate daiktus, bet reikia suprasti jog kuprinė nesitampo ir gali sutilpti iki tam tikro kiekio resursų…

Sutvarkyta medžiu kirtimo sistema, nuo šiol tikrins kas HIT’a su kokiu WEAPON kerti medį (seniau galėjai nusiėmęs AXE toliau kirsti medį) Tuo pačiu be AXE beveik nebus įmanoma iškirsti medžio.

Dėkojame @(OldSchool)[IsBack] ir @Zajcikas už atskleistas problemas dėl CHEST (kur gali dėtis daigtus) LIMIT BUG’o, tikėkimės jau daugiau jūsų nebekamuos šio bugo problemos

Pati primoji versija APSAUGOS paslaugos sistemos buvo kuri saugojo ir nuo Generatorių PVP zonos, bet atsirado žaidėjų kurie pradėjo trukdyti, lipti ant GEN’u ir neduoti kitiems išgeneruoti kurie tai gali, tai buvo padaryta jog su PVP APSAUGA žaidėjus buvo galima prie GEN’u žudyti, bet paskutinėmis dienomis žaidėjai pradėjo nebepasidalinti MOB’ais ir prie MOB’u spotu pradėjo pasidėti GEN’us kad užsiimti SPOT’a ir visus prisiartinančius prie GEN’u galėjo žudyti, net ir žaidėjus su PVP APSAUGA, nuo šiol žaidėjų su PVP APSAUGA nebebus galima žudyti prie GEN’u, nebent jie trukdys, lips ant GEN’u ir po kurio laiko juos bus galima žudyti…

Atsirado Stash bag (ryšulėliu) drop’as iš MOB’u, atrišus ryšulėli jame galite rasti Trinket Item kuriuos iš niekur kitur negalite gauti
(ryšulėliu nedropins iš Head Crab, kad galėtu naujokai keltis lygi…)

Ant Druid pataisytas Werewolf skill’as
(Buvo ilgą laiką palikta klaida, jog būtinai reikėdavo naudoti skill pointus ant Lycanthropy skill’o, kad ilgam išliktu Werewolf pasivertimas ir veiktu greitas kirtimas)
Naujas pasaulis yra paleistas, bet kad į jį patekti, reikia vykdyti misijas kurias suteikia Nijole, jų nebus galima vykdyti NEWBIE žaidėjams!
Gavus leidimą patekti į Naująjį Pasaulį galios visa esančia savaite, nauja savaite visi praras leidimus ten patekti!

Atsinaujino mūsų cypliai/šuniukai (houndeye) kurie buvo labai įkyrus, dabar turėtu būti malonesni akiai ir ausiai

Nuo šiol WALL HIT garsas bus pagal užsidėto WEAPON DAMAGE (turėtu mažiau pjauti per ausis tie KNIFE HIT garsai)

Nuo šiol apžiūrint resursus, gausite ir tų resursų kuprinės talpos limitų informaciją

  • Loot’as iš žaidėjo po mirties gali atsirasti jei miręs žaidėjas turi ant charakterio virš 50 LVL
  • Žaidėjas gali pamesti po 10% resursų jei turi puse kiekio to resurso kuprinės limito
    [pavizdys: turiu 251 Monster Egg, šiam resursui kuprinės limitas 500, tai reiškia turiu virš puse kuprinės limito ir antkapio loot’e pamesiu 10% = 25 Monster Egg] (reiktu tam pasiruošti)
  • Jei žaidėjas numiręs prarandą kažkokių resursų jo mirimo vietoje atsiranda antkapis ant kurio paspaudus galima peržiūrėti pamesta loot’a ir jį surinkti po x1 resursą (numirusio žaidėjo antkapis turės 15 sekundžių apsaugą ir niekas negalės paimti loot’o)

Pasikeitė Druid skill’u veikimas (Under Earth Worms, The resurrection of the shark whale)

Paleidus skill’as jis automatiškai nebeieškos priešų ir nesiaktyvuos už sienu/jums už nugaros, turėsite užvesti taikinuką ant priešo ir tik tada suveiks pilnai skill’as (į tą patį prieša skill’as veiks kas 10 sekundžių, skill’as neveiks iš arti, kad netrukdytu artimai PVP kovai)

Perdaryta potion sistema

Dabar HP/MANA pridės procentaliai pagal turima MAX HP/MANA Potion’us bus galima panaudoti dažniau (sumažintas CD laikas) Pasikoregavo potion’u kainos (dabar labiau apsimokės parduoti iškepta mėsa)

Pakeistas žalos darymas iš WEAPON

Sumažintas DEF’o PerStats’as prieš DAMAGE sumažinimą Pridėtas papildomas balanceris dėl VICTIM turimo kiekio HP (kuo žaidėjas turės mažiau HP tuo mažiau darysite žalos su ginklu DAMAGE[apdorotas su DEF’u] > HP/10 = MAX DAMAGE HP/10)
Pakeistos minimalios žalos grindys pagal uždėta pagrindinį WEAPON + jo UPGRADE (buvo pagal žaidėjo turima ~LVL)

Sutvarkytas market prekių įdėjimo limitas

Galbūt daugelis pastebėjote jog serveryje turite labai mažai FPS (didžiausia FPS problema prie kiaušinio kai visi susirenka į viena vieta), tai dėl žaidėjų užsidėtu ITEM’u, jei norėsite savo FPS pasididinti ir nebematyti tų ITEM’u galėsite į chata suvesti komanda /fps

Nuo šiol prie skill’o pavadinimo bus * simbolis kuris reikš jog su šituo skill’u gali žudyti MOB’us ir gauti XP

Stranger charakteriui buvo subalansuotas skill’u damage pagal turima lygi, kad basic skill’us apsimokėtu naudoti ir nuo didesnių LVL Atsirado naujų galimybių su skill’ais žudyti mobus ir gauti XP

Atsirado Mystery chest drop’as iš MOB’u, atidarius skrynia joje galite rasti Empowered PERKS kuriuos galėsite panaudoti skill’u damage pakėlimui skirtu tik MOB farming’ui, kad galėtumėte keltis skill’u damage su empowered perks’ais turėsite gauti iš mystery chest norimo skill’o upgrade (mystery chest nedropins iš Head Crab, Hound Eye, kad galėtu naujokai keltis lygi…)

Turtingiesiems bus galimybė laimėti loterijoje į Naująjį pasaulį (Nesvarbu koks serveryje OnLine AVG bus, loterija gali atsirasti jei serveryje bus daug žaidėjų)

Anvil’e atsirado daugiau informacijos apie skill’u tobulinimą su Empowered PERKS
(skill’u žala skirta žudyti mob’ams galėsit didinti jau šį penktadienį) (redaguota)

Thick pavadinimas buvo pakeistas į Viking
Viking charakteriui buvo subalansuotas skill’u damage pagal turima lygi, kad basic skill’us apsimokėtu naudoti ir nuo didesnių LVL (ir kiti balansai)

Anvil: geresnės sąlygos Ruby gamybai už Ruby materials

Resursu tiekėjo event’as gauna du papildymus:

  • x2 range atstumas kovoms prie resursu tiekėjo
  • kovojant prie resursu tiekėjo ir dalyvaujant evente, už nužudymus yra galimybe gauti ne tik Ruby, bet ir skill’u upgrade (galimybe su empowered gems pasikelti skill’o damage skirta žudyti mob’ams)

Archer charakteriui buvo subalansuotas skill’u damage pagal turima lygi, kad basic skill’us apsimokėtu naudoti ir nuo didesnių LVL (pakoreguotas kaikurių skill’u veikimas ir jų mechanika)

Per M>3 pridėtas aiškumas dėl Block Chance (kiekvienas charakteris turi skirtingą maksimalų ginklo žalos blokavimo šansą)

Mystery skrynia yra labiau skirta patyrusiems žaidėjams, dažniausiai nepatyre žaidėjai nežino ką gali veikti su empowered gems’ais, todėl šią skrynia dropins iš MOB’u tik patyrusiems žaidėjams

Žaidėjas turintis neigiama KARMA, kitiems žaidėjams nebus „baltaodis” ir jį bus galima žudyti, kartais gauti +karma (siekiant auklėti žaidėjus kurie pešasi tarpusavyje ir žudo silpnesnius, dažnai pasitaikanti situacija silpnųjų žaidėju tarpe) atsistatyti KARMA į teigiama puse gali būti šiek tiek sunkiau…

Nuo šiol nužudžius MOB’a su skill’u/BOW’u iš jo kris visi drop’ai kaip žudant su weapon’u

Jau serveryje atsirado MOB Spawner’iai (BETA versija, išbandysit, ištestuosit ir bus galima papildyti kitais MOB’ais)

Sutaisytas PARTY BUG’as/Klaida (nutraukus party, kitam žmogui likdavo party ir taip eidavo dublikuoti party narių skaičių)

Sutvarkytas Bow Arrows BUG’as/Klaida kai iššaudžius strėles jų kiekis (item amount) nesumažėdavo!

Perdaryta „baltaodžių” sistema (kurių negalima žudyti, nes prieš juos esate stipresni), dabar veiks pagal jūsų turimus bendrus taškus kurie susidaro nuo uždėtu Stats Pointu, Itemu (+pliusinimai), seniau buvo pagal LVL + RR

Jau galite pasižiūrėti savo bendra charakterio stiprumą pagal turimus Stats Pointus ir Item sudėtį Dabar naudojamas atskirti su kokiais žaidėjais galite kovoti ir kokie jums per silpni ir yra balti Pagal šia sistema bus perdarytas XP gavimas iš MOB’u, kad daugelis kovotojų išnaudotu savo charakterių Per Stats ir naudotu PVP set’a MOB farmingui (atsižvelgiant į tai pabandykite rasti spragų persidėliodami item’us, kas blogai skaičiuojasi ir padiskutuokime, dėl netinkamo PVP ir MOB farmingo taškų skaičiavimo)

Turint virš 5 KARMOS, bus galima skirti -1 KARMA iš savo turimos KARMOS kitam žaidėjui, jei jus nužudys! Su neigiama KARMA žaidėjai neturės apsaugos prie MOB SAFE ZONU!

Prie skill pointu užsidėjimo atskiram skill’ui pridėta galimybe nusirestartuoti atskirus/po viena skill’a!

Sušvelninta situacija su auto užtildymais, dėl netinkamų (toxic/nepagarbių) žodžiu panaudojimo chate

Perdarytas XP gavimas per MOB HIT ant TOTAL POWER (seniau buvo only DAMAGE), kuo didesnis jūsų total power tuo daugiau gausite XP už HIT’a į MOB’ą, savo total power galite pasižiūrėti per M > My info Power…

Į party bus galima pakviesti žaidėjus nuo 10 LVL
Iki 50 lygio žaidėjai per party gaus limituota kiekį XP pagal savo lygį (tai neturės įtakos užduočių vykdymui)

MOB DAMAGE misija suteiks visiems vienodą +30% damage bonusą!

Naują funkciją, leis naudoti norima žaidėjo išvaizda

Padidintas XP gavimas iš XP Egg Cocoon

Pasikeitė paprasto Quest (su lygiais) reikalavimas Players kill į Mystery open

Perdaroma Slimi RPG inventoriaus sistema!
Turime problemų su item išsaugojimais/dinginėjimais, todėl turime perdaryti ir pritaikyti nauja inventoriaus sistema kuris leis iki x6 kartu daugiau pridėti naujų itemu į Slimi RPG pasaulį nei dabar yra!
Kai kurie žaidėjai pastebėjot tokį pranešimą:
Tavo ACC gali susidurti su ITEM praradimu, prašome pamažinti jų kieki esanti tarp charakteriu!
Tad, kad išvengti tokių problemų turime dėti tolimesnį žingsnį ir leisti Slimi RPG gyventojams toliau patogiai ir maloniai gyventi be streso, renkant ir kaupiant pilnus inventorius item’u!
Taipogi su šiuo atnaujinimu žvelgiama į ateitį, kad ateityje galėtumėme pateikti naujų HELM, SHIELD, CAPE, WEAPON, BOW… item’u!

Kad viskas sklandžiai suveikti ir įsitvirtintu, žaidėjai nuo šio pranešimo turi prisijungti prie serverio iki 2022-02-27, kas prisijungs vėliau, nebeturės ITEM’u savo inventoriuose! (praneškite šią žinia draugams kurie turėjo item’u ir planuoja čia pas mus toliau gyventi)

Sutvarkyta ITEM’u BLOCK CHANCE problema (užtekdavo turėti item’a su BLOCK_CHANCE (tuo pačiu ir pliusinta) ir buvo galim neužsidėti, kad pridėtu BLOCK_CHANCE statsus ir suteikti MISS weapon kirčiui)

Sutvarkytas MOB’u žudymas su papliusintais skill’ais (veiks visi drop’ai ir fiksuos visus mob’u nužudymus)

Slimi RPG projektas naujam sezonui perkeltas į kitą vietą, bandant išvengti nenumatytu problemų su buvusiu nekokybišku hostingo tiekėjų, kad serveryje geriau jaustųsi žaidėjai iš EUROPOS (+emigrantai), nes nauja lokacijos vieta bus Vokietija
Kadangi serveris persikėlė į nauja vieta reikia iš naujo prisidėti serverį prie favorites IP: rpg.slimi.lt:27015

Paruošta nauja sistema kuri prieš nauja sezona fiksuos prisijungusius žaidėjus ir nuskaitys jų Total LVL ir taip leis serverio sistemai žinoti jog žaidėjas yra patyręs (min 100 total lvl) ir nauja sezona gali pradėti už norimą charakterį (nereikės pradėti nuo BEGINNER char’o, kad atsirakinti kitus)

Taip pat į serverį lengvai leis prisijungti DUPLICATE žaidėjams, t.y. kurie buvo pagauti sistemos naudojant kelius ACC, sistema netrins ir nevalinės ACC, bet užkirs svarbius reikalus pirkimus/pardavimus tarp žaidėjų ir kitas svarbias funkcijas! (reiktu nepamiršti jog griežtai draudžiame naudoti antras paskyras, skolinti kitiems turimas paskyras, apsikeitinėti!)

Kurie planavo parsiduoti ITEM’us serveriui dėl refundo kitam sezonui, noriu paprašyti jog tai padarytumėte iki šios savaitės galo! (2022-08-21 21:00) Po šios datos bus vykdomi naujų ITEM’u įdiegimas ir nebeveiks parduotuves sistema!

Kas sekate REFUND lentele šiandiena pasikeis pozicijos, seni žaidėjai pamiršę mūsų projektą bus pravalyti ir nepretenduos į REFUND (nebent sugrįš prieš naują sezona ir vėl įšoks į geras refund pozicijas)

Prieš pravalymą buvo: ~800 paskyrų
Po pravalymo liko: 80 paskyrų

Kas laukiate naujo SEZONO (2022-09-09 18:00:00) ir nenorite pradėti su NULIU, galite pabandyti įšokti į REFUND top’a ir naujam sezonui gauti šiek tiek GOLD’o ir Slimkiu, kad palengvinti savo charakterių sunkia pradžią
Kad patekti į šį TOP’a jums reiktu surinkti apie 50 PVP Point’u Mūsų Slimi.lt projekto svetainėje jau visiems viešai prieinama (be būtinybės prisijungti) informacija apie naujo sezono data, likusias dienas iki naujos pradžios ir esantį žaidėjų TOP’a REFUND’e: https://slimi.lt/slimi-rpg-restart-refund/

Ant naujo Slimi RPG 8 sezono pareina gan didelis naujų item’u paketas! (visi turintis modelius ir matomi vizualiai)
Prisiminkime ir kartu pristatykime pasikeitimus, jau ilgą laiką serveryje buvo ir pasipildė:
buvo 5 lankai, papildyta +19, išviso 24 lankai!
buvo 13 kalavijai/ašmenys, papildyta +10, išviso 23 kalavijų/ašmenų (seni šiek tiek pasikeitė vizualiniu pateikimu)
buvo 7 skydai, papildyta +12 išviso 19 skydu!

Reiktu nepamiršti jog Slimi RPG 7 sezone atsirado TIER sistema, kuri registruos žaidėjų aktyvumą ir laikui bėgant automatiškai paleis naujus įdiegtus item’us, tad pirmomis dienomis nauji item’ai bus pasislėpę ir lauks jūsų bendro įdirbio Slimi RPG pasaulyje

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x