11.1 C
Ruoščiai
2024 27 balandžio
Slimi namai
Image default
Naujienos & Atnaujinimai (Slimi RPG) Slimi RPG

Slimi RPG 8 SEZONAS (atlikti darbai prieš 9 sezona)

Pas NPC Elza palengvėjo paprasti Quest reikės mažiau nužudyti MOB’u, bet konkretų MOB’ą!

Pataisytas Bow Arrow (strėlių) naudojimas, naudodavo strėles kurios neuždėtos! Prie to paties, kam sunkumas su GOLD’u per Anvil/Priekalą galėsite pasigaminti Bow Arrow (laikui bėgant gaminant streles ir parduodant užsidirbsite gold)

XP EGG REMASTER Žinome jog su XP EGG yra PING/LAG kilimo problema kai didelė masė vienų metu daužo kiaušinį, šitas reikalas buvo visais amžiais ir niekaip to neina išvengti.. Kad mažiau skaudėtu tiek Slimi RPG pasauliui tiek jo gyventojams, sumažintas XP kiaušinių HP per puse (/4), bet kartu padidintas XP gavimas x4!

Monster/MOB REMASTER
Dabar žudant MOB’us rodys jų turimą HP
Jei MOB’as išeis iš savo spawn pozicijos, automatiškai numirs (dar sistema bus šlifuojama)

Prieš šitą sezona žaidžiau Lost Ark’a, kad pamatyti kas tame pasaulyje yra fainaus ir ką pasiimti į mūsų Slimi RPG pasauli ir deja tik vienas dalykas smagus užkliuvo, tai patogus keliavimas per Teleportus, išaušo ta diena kai ir pas mus pagaliau bus naudojamas teleportas norint patogiai nukeliauti į MOB spawn spot’a ar prie Resursu tiekėjo!

Pagaliau ir @Assassin charakteris sulaukė skill’u Lightning Sentry, Wake of Inferno Sentry su kuriais galės žudyti MOB’us ir upgradinti skill’us! (ne visi skill’ai tinka visiems mob’ams)

Nuo šiol bus galima gauti iki x2 BOSS nužudymų jei skirtingi žaidėjai žudo BOSS’a, vienas žaidėjas kuris daugiausiai HIT’u padarė ir kitas kuris paskutiniu HIT’u nužudė BOSS’a!

Sutvarkytas Bug’as/klaida su kuria buvo galima dubliuoti gaunama XP iš patobulintu skill’u su empowered (pasirenkant kitus skill’us eidavo gauti ant kitų skill’u papildoma ištobulinta damage)

Padaryta nauja Trade Lock sistema, gavus only craft item jį dar bus galima kitiems parduoti 5 dienas, praėjus 5 dienom item taps Trade Lock ir nebus galima parduoti kitiems žaidėjams arba užsidedant (worn) only craft item’a iškarto aktyvuosis Trade Lock (kad nebūtu sistemos apeidinėjimu, pirmą kartą gavus only craft item’a jis bus registruotas ir nesvarbu kur jus jį padėsite/pradanginsite ar bandysite kažkur paslėpti tas laikas eis ir po tų 5 dienų užsidės Trade Lock ir kai gausite vėl tokį item’a jau bus su Trade Lock’u)

@Archer ir @Assassin charakterių Triple Arrow Strike ir Double Arrow Strike skill’ai atsinaujino! Nauja šių skill’u funkcija, kuo daugiau uždėsi skill point’u ant šių skill’u tuo greičiau bus išaunamos strėlės! (nebus galima kartu duplikuoti šių skill’u vienu metu)

Nauja TRADE sistema leis patogiai žaidėjams permesti tam tikrus resursus! Susiradus žaidėja ir priėjus prie jo reikės paspausti E klaviatūroje esančia raide ir bus iššauktas meniu per kuri galėsite kitam žaidėjui permesti galima resursą…

kaip žinia Access for elite soldiers pasiekiamas žaidėjams kurie turi padare ne viena RR, serveris nuolatos perskaičiuoja RR AVG, šiuo metu reikia 4 RR, kad veiktu šios NPC Viktoro paslaugos! Bet ŠEŠTADIENIAIS visiems atsidarys PVPP Currency Converter EIU Currency Converter Buy funkcija už turima gold’a!

Šiandien mūsų serveryje rastos FPS problemos, didžiausią problemą sukėlė kai kurių charakterių Player modeliai. Po daugybės testų, problemos keliantys modeliai buvo pakeisti naujais, nors daugeliui gali nepatikti atsinaujinę modeliai, jų pasirinkimas buvo susiaurintas siekiant pasirinkti modelius, atitinkančius kokybės/atitikimo į charakterį/FPS problemos reikalavimus. Tikiuosi, kad visi supras šią pasikeitusia situaciją, gali būti kritikuojama kitų žaidėjų, jie turėtų žinoti, kad tai buvo padaryta siekiant užtikrinti sklandų žaidimą, stabilų FPS ir kad žaidimas būtų malonus be kadro praradimų per sekundę Ši naujiena yra puikus žingsnis link geriausio žaidimo patirčių mūsų serveryje. Tai reiškia, kad jūsų žaidimo patirtis bus sklandesnė, stabiliau veiks ir daug mažiau gąsdins įkyrių FPS problemų. Mes visi kartu dirbome, kad užtikrintume jums maloniausią žaidimo patirtį, ir mūsų pastangos atsipirko. Taigi, ši naujiena tikrai verta dėmesio ir malonumo. Linkime jums sėkmės žaidžiant mūsų Slimi RPG!

Slimi RPG žengia didelius žingsnius į priekį su naujais klanų lyderiais, kurie yra pasiruošę dirbti komandos dvasioje siekdami bendro tikslo! Pradinė vizija apima tris klanus, du naujokų klanus, kurie yra aljansas prieš vieną senbuvių klaną. Tačiau viskas gali keistis ir koreguotis priklausomai nuo klanų lyderių strategijų, elgesio ir inciatyvos. Kiekvienas paprastas gyventojas gali siekti prisijungti prie tokio klano ir pakeisti savo gyvenimą į geresnę pusę. Kiekvienas komandinis žmogus gali būti aktyvus ir susilaukti mano pastebėjimo, po kurio galiu pasiūlyti klano lyderio rolę. Klanų lyderiai ir nariai klanuose pirmose dienose matys tik dalį to, kas laukia ateityje. Mes nuolat ruošiame atnaujinimus, kad klanai taptų dar smagesni ir įdomesni. BETA klanų paleidimas jau įvyko, o laikui bėgant, atsiras daug naujų smagių dalyku surištų su klanais. Atkreipiu dėmesį, kad įkurti savo klanų nebus galima, o lyderystės rolę priskirsiu atsižvelgdamas į žaidėjo gebėjimą būti komandišku ir turėti daug draugų, su kuriais galima daug pasiekti per klanus. Klanų nariai gaus specialią rolę @Clan member ir galės prisijungti prie privačių discord kanalų, skirtų klanams.

Pasikeitė Bony skill’u mana reikalavimai: Jump Run [MANA: From 16 to 35] Poision Ball [MANA: From 20 to 60] Ultimate Poision Ball [MANA: From 32 to 70]

Perdaryta Quest Level sistema! Atnaujintas kodas dėl kurio dabar užduotis saugos realiu laiku, tai labai pagelbės jei serveris netikėtai nulūžtu, tuo pačiu neturėtu niekada dingti turimi Quest Level duomenys, retais atvejais pasitaikydavo jog nusiresetindavo/nusinulindavo Quest Level! Quest Level – sistema nuo šiol veiks atskirai ant jūsų skirtingų charakterių, puiki galimybe grindinti ant skirtingu charakterių ir taip gauti greičiau, lengviau ir daugiau reward’u! Pakeista sunkioji užduotis Boss kill į Collect statues Jūsų buvę Quest Level progresas išsisaugojo ant paskutinio joininto charakterio kai pradėjau atlikinėti darbus!

@Viking [Damage Resistant Shield] skill’o pokyčiai CD keičiasi iš 12 s. į 14 s. Skydo MAX veikimas kečiasi iš 4,5 s. į 5,5 s. Naudojant Damage Resistant Shield kartu su Angry skydo apsauga nusiims! Suveikus War Cry STUN’ui ir jei papildomai naudojamas Damage Resistant Shield atakuojant užSTUN’inta žaidėja su WEAPON’u bus nuimtas STUN’as!

Laikui bėgant pastebėjau kaip sunku Druid charakteriui gaudyti ir medžioti priešus, šis naujas Inclusion Plasma labai stipriai prisidės prie PVP/PVE praplėtimo ir palengvinimo, suteiks naujų kombinacijų! Bet prie to paties noriu pradžiuginti Wizard charakterių kovotojus, nes šis naujas skill’as kartu pasirodo ir jums! Manau jūsų IQ suteiks daug smagesnių kombinacijų ir lengvesnio PVP/PVE šio skill’o pagalba! Kodėl vienodi skill’ai keliuose skirtinguose charakteriuose? Turime puikų pavyzdį Archer ir Assassin kurie turi Double/Triple Arrow skill’us ir puikiai tinka, šitoje vietoje manau šiems dviem charakteriams naujieji skill’ai labai tinka dėl savo magiškų savybių!

Norime pasidžiaugti ir pranešti! Po daug metų Slimi RPG pasaulyje pagaliau praplėtėme PVE galimybes MOB’us žudyti su Lankais, Skill’ais, o šiandiena jau ir Poison! Šis atnaujinimas bus labai puikiai alternatyva vykdant dienos užduotis kai reikia žudyti MOB’us, nes dabar bus galima tai daryti ir su Poison žala! O kadangi toks atnaujinimas parėjo, kartu su juo ir dienos užduotis labiau generuos ant MOB’u žudymo! Sėkmės renkant galingą Poison SET’a Tikimės šitas atnaujinimas šį žaidimą padarys dar smagesnį!

Keičiasi skrynių atidarinėjimo STOP laikmatis! Red Chest bus 12 h. Blue Chest bus 6 h. Laikas mažės būnant prisijungus prie charakterio, taip pat vieną kartą paroje laikas sumažės ir offline Red Chest -3 h. Blue Chest -1 h. Taip išeina jog aktyvus serverio žaidėjai galėsi skrynias atidarinėti dažniau, o neaktyvus taip pat kaip seniau, o jei bent palaikys minimalų aktyvumą galėsi atidarinėti dažniau nei prie senesnės sistemos!

Pas NPC Elza atsirado Mana ir kitų potion’u talpa! Žaidėjų parduotuvėje kitiems žaidėjams bus galima parduoti Mana potion’us!

@Druid charakterio skill’u pakeitimai: Werewolf skill’as naudos 70 MANA (buvo 30) Hunger skill’as naudos 25 MANA (buvo 5)
@Viking charakterio skill’u pakeitimai: Whirlwind skil’lo CD +1 s. Damage Resistant Shield skill’o CD +1 s. Leap Attack skill’o CD +1 s.

@Druid charakterio Hunger skill’o pasikeitimai: Su Hunger skill’u iš priešo negausite MANA Bus limituotas gyvybių atgavimas nuo priešo: Pasiektas maksimalus priešo gyvybių skaičius (3000HP), iš kurio atgaunate gyvybes. (jei priešas turės virš 3k HP ar daugiau jus atgausite kaip nuo 3k HP)

Nuo šiandienos sušvelninamas TRADE LOCK ITEM’ai kurių vertė siekia iki 185k neturės TRADE LOCK ir laisvai galėsite pardavinėti kitiems žaidėjams

Padaryti skill’u bindai, kurie labai stipriai palengvins PVP kovas, galėsite patogiai susibindinti skill’us kurie yra nepatogus ar esantis sekančiuose puslapiuose pavyzdys: bind R skill4 (ir paleisite skill’a kurio id #4 )

Įsigyjant PET’aNPC Elzos nebereikalaus PVPP, kainuos 20 Slimkiu
Padaryta auto item lvl reikalavimo generacija, pagal viską turėtu daug maž atspindėti žaidėjo reale patirtį su galimybe užsidėti item’a, neturėtu kartotis tokios situacijos kai žaidėjas nusiperka/gauna item’a bet negali užsidėti, nes neturi tam reikalingu specifikacijų (str/dex) dėl savo mažos patirties atsižvelgiant į jo ir item lygį, kitas niuansas jog šitas atnaujinimas turėtu pakoreguoti ITEM’u patraukimą iš RED CHEST ar MAGIC BOX, nes kai kurių item’u LVL reikalavimai kardinaliai pasikeitė…

Sukurtas ir pridėtas naujas Passive skills paketas!

7 skirtingi pasyvus įgūdžiai
Pasiskirstė 13 pasyvių įgūdžių per 7 charakterius

Tikslingesnis sąrašas:Weapon Critical Strike Chance @Viking , @Assassin , @Stranger Improved armour @Stranger , @Druid Weapon Attack Damage @Stranger Bow Damage @Archer , @Assassin Poison Critical Strike Chance @Bony , @Assassin Poison Damage @Bony Spell Damage @Wizard , @Druid Pataisyti kiti prastai/klaidingai veikiantis skill’ai Manau daugelis pripažins jog smagu turėti charakterį kuris turi didesne ir platesnė pasirinkimo laisve ties tuo jog mėgautis žaidimu, kuo didesnis įgūdžių pasirinkimas tuo labiau gali rasti sau malonų ir tinkamą gyvavimo modulį Slimi RPG pasaulyje, mažiau vienodu charakterių jei kiekvienas įgūdis suteikia balansuota nauda ir prisitaiko prie jį valdančio savininko noru, daugelis naujų pasyvių įgūdžių reikalauja energijos (MANA), tad gali tekti pergalvoti savo ITEM setus, bet ne už kalnų sulauksite ir naujų item’ų pasirinkimo, kuris galbūt padės šioje situacijoje…

Nuo šiol pas NPC Elza bus galima parduoti šiuos resursus: -1 Mushroom, -1 Apple, -1 Grass seed, -1 Tree seed

0 0 balsų
Straipsnio įvertinimas
Prenumeruoti
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x