Nuo šiol pas NPC Elza bus galima parduoti šiuos resursus:
-1 Mushroom
-1 Apple
-1 Grass seed
-1 Tree seed
Susikuriant charakterį (jei turite virš 100 TOTAL LVL) bus galima nustatyti HARD ir susikūrus charakterį jis bus HARD rėžime!
HARD rėžimo bonusas x10 XP BOOST’as žudant MOB’us (attack, skills, bow)
Chate prie nickname rašys HARD
HARD rėžime:
Nebus galima TRADINTI su kitais žaidėjais (per E raide)
Nebus galima pirkti/parduoti per žaidėjų market’a (NPC Viktor)
Nebus galima pasidėti/pasiimti item’us (potion’us bei golda bus galima dėti/išimti)
Nebus galima dalyvauti /party
Nebus galima daryti Char RR
Norėčiau pasidalinti svarbia naujiena dėl mūsų serverio. Kaip žinote, lag’ai yra problematiška situacija, kurią jaučia ne vienas žaidėjas, ypač kai keli žaidėjai vienu metu puola XP EGG, BOSS arba ką nors panašaus. Tačiau, turime puikią žinią!
— 2023-09-14 21:37 Nuo vakar pradėjau vykdyti testavimus, siekdamas išspręsti šią problemą.
Esu labai patenkintas, kad šiandien jaučiu optimalų sprendimą, kuris leis mums trumpam laikui uždrausti Knife attack spam’ą. Tai žingsnis į priekį, siekiant pagerinti žaidėjų patirtį mūsų serveryje.
Taip pat noriu pranešti, kad ateityje ketiname plėsti šį sprendimą, leisdami uždrausti naudoti tam tikrus Skill’us, kai serveris patiria didelį apkrovimą ir lag’ina. Tai padės mums užtikrinti geresnį ir sklandesnį žaidimą visiems.
Atnaujinta maišeliu, red/blue/mystery skrynių DROP tecnhologija kuri vizualiai suteikia realistiškumo ir sumažina šio drop’o užkritimą už žemėlapio ribų
Pasiekimu sistema bus vykdyti daug lengviau, nes kiekvieną vykdoma užduoti bus galima matyti realiu laiku!
Nebus galima ant BOSS’u naudoti @Assassin Wall Jump ir @Druid Wall Climb skill’us
ISLAVE mob’a už kaulus spawninti bus saugiau, nes reikalaus jog aplinkui jus nebūtu jokių objektų dėl kurių spawninamas ISLAVE gali užkristi ir žūti!
Sutvarkytas dėl TOTAL POWER XP gavimo šokinėjimas, buvo klaida kode ir suteikdavo neteisinga XP už HIT’a mob’ui…
Sutvarkytas bug’as kuris leisdavo ant laužavietės iškepti mėsos virš kuprinės talpos limito!
Sutvarkyti pasiekimų rekordai (buvo užstrigę dėl klaidingo kodo kuris imdavo duomenis iš seno sezono)
Padaryta jog RED/BLUE statulas matytu žaidėjai tik tas kurias gali rinkti
@Viking The Odins Soul Spinner MANA: From 8 to 25 keičiasi į MANA: From 38 to 55
War Cry MANA: From 1 to 20 keičiasi į MANA: From 20 to 40
@Druid Inclusion Plasma +5 s. CD, MANA: 70 keičiasi į MANA: 125
@Wizard Inclusion Plasma +5 s. CD, MANA: 100 keičiasi į MANA: 185
Šiandiena buvo atnaujintas serverio AI ir paleista BETA 2 versija!
— 2023-10-19 18:07 Nuo sezono pradžios serverio žaidėjai ieškojo informacinės pagalbos, klausinėjo kitų tai ko nesupranta ar nežino, gerieji mūsų žaidėjai dalinosi informacija ir taip suteikia mūsų dirbtiniui intelektui daugiau žinių apie mūsų pasaulį, kurie labiausiai prisidėjo šia informacija bus jų vardu atsakyta kitiems žaidėjams kurie klausia ir ieško informacinės pagalbos chat’e!
Prie to paties dirbtinis intelektas palaikys ilgesnį ryši su žmogumi kuriam reikia informacinės pagalbos!
Dirbtinis intelektas jau daugiau žino apie pirmus tris charakterius @Assassin @Druid @Wizard (yra susipažinęs su visais skill’ais ir gali patarti)
PVP Event’uose suteikta daugiau laiko (x2/x3) nuimant gyvybės dėl PVP neaktyvumo (Start dealing damage after X sec. or get -33% HP for not battling.)
arba kai gale lieka keletas kovotojų (This battle is about to end. Fight faster! After X sec. -500 HP) dėl greitesnės round’o pabaigos ir reiktu nepamiršti jog šios žalos neina išvengti, ji bus padaroma, bet kokiu atveju, kad kovotojus priverstu greičiau išnaudoti potion’us…
Sutvarkytas didžiule klaida ant @Stranger charakterio, pasirodo ant turimo Power Circle skill’o visada, bet kokiu atveju priešai darydavo 50% visos žalos…
Dienos užduočių REMASTER
HARD užduotyse galite gauti naują Damage MOBs with DMB BONUS Item (tai daugeliui suteiks priverstinį susipažinimą su DMG Bonus item’ais ir duos suprasti jų teikiamą naudą)
2023-11-01 13:47 Atsirado naujos EXPERT užduotys kurias žaidėjai sulauks nuo 17 val. (Lietuvos laiku)
Norint išvykdyti šias užduotis jus gausite išmokti ne tik rinkti GOLD’a nuo žemės iš nužudytu MOB’u, bet ir atrasite geriausia/tinkamiausia MOB’u rūšį kuri to GOLD’o suteikia daugiausiai, kad užduotį būtu galima atlikti greičiausiai ir lengviausiai
Sekantis svarbus Slimi RPG miestelio užduoties elementas tai padėti NPC Elzai plėsti Super Potion pardavimo kiekį, bet tam reikės išmokti papildomo amato Grybavimo arba paremti grybautojus iš jų superkant Grybus…
Na ir paskutinis elementas labai sureguliuos tam tikrų resursų perteklių, nes kad išvykdyti EXPERT užduotį jums reikės NPC Elzai priduoti N kiekį X resursų (šioje vietoje bus automatizuoti reikalavimai pagal esantį resursų perteklių, kad jį sumažinti, jei aktyviai šis elementas bus atliekamas, gali būti jog pasikeitus žemėlapiui arba po valandos ar kelių valandų, resurso reikalavimas gali pasikeisti į kitą)
Atnaujina laužaviete, bus galima su Wood prailginti laužavietės degimo laiką, prie to paties pridėtas realistiškumo elementas jei laužaviete atsidurtu vandenyje ji užgestu
Pridėtas minimalus atmosferos pokytis kuris užrėmina žemėlapio kraštus ir imituoja ten horizonte esančius kalnus
@Archer charakterio skill’u panaudojimams pridėta galimybe su MOUSE2 gauti informacija apie pasirinkto skill’o CD
@Bony Explosive Poison Balls nuo 15 skill pointu pamažintas (x5 poison ball) žala
Sutvarkytas Skeletons Hook kuris teisingai aptinka paliesta priešą
Defensive Hata namuko savininkas viduje iš priešų skill’u gaus 10% žalos
@Assassin atsižvelgiant į šio charakterio galimybe padaryti daug hit’u per trumpą laiką sumažintas Weapon Critical Strike Chance skill’o šansas iki MAX 12% ir pamažintas mano naudojimas iki 30.
@Wizard Fire Blast keičiasi MANA: From 1 to 25 į MANA: From 10 to 35
Defensive Shield kečiasi MANA: From 23 to 70 į MANA: From 53 to 100
Jump Gravity keičiasi MANA: From 20 to 39 į MANA: From 40 to 59
Padaryta papildoma technologija (žemėlapio pradžioje per žaidėjų prisikėlimą tikrins MOB’u neršto zonas) dėl MOBu neršto vietų ir jų zonų, pirminis variantas veikė taip jog žaidėjai turėjo užmušti MOB’us ir tik tada susigeneruodavo jų SPAWN saugumo zonos, bet čia turėjome problema jog MOB’as perbėgdavo į kita lokacija, į svetimo MOB’o neršta ir jį užmušus, jis užimdavo svetimo MOB’o neršta ir sugadindavo jų gyvenimą, kai MOB’ai nužudomi per visą žemėlapį tikrina ar visi MOB’ai stovi savo zonose ir jei yra kas ne savo zonoje automatiškai yra nužudomi :good:
Daugelis jau žino de_ramses žemėlapį kuris turi šiokiu tokių problemų, kad po juo galima nukeliauti, didžiausia problema turėjo spawne esantis TELEPORTAS, žmones kurie nori kažkur nusiteleportuoti juos nukeldavo po žemėlapiu, tai šitas reikalas sutvarkytas ir turėtu to nebebūti :beer~1:
Mūsų žaidėjas @balce_001 inicijavo apklausa dėl Potion CD ir didžioji Slimi RPG bendruomenes dalis nusprendė jog nereikia Potion CD ir šis atnaujinimas jau padarytas!
— 2023-11-27 17:32 GOLD REMASTER
Atnaujintas GOLD vizualinis modelis, optimizuotas ir perdarytas jog sukeltu mažiau FPS drop’u
Padaryta daug skirtingu GOLD išvaizdos modelių variantų skirtingiems gold kiekiams išdropinus
Jei būsite pakankamai arti prie GOLD DROP’o automatiškai GOLD’as įsitrauks į jūsų kišenę ir bus paimtas (bus geriau ir lengviau surenkamas GOLD’as nuo žemės)
Pakoreguoti GOLD DROP’ai iš MOB’u/Monstrų (gold’o kiekis ir jų drop šansų tikimybė)
Pritaikyta nauja drop technologija įvairiems Resursams bei GOLD’ui su kuria galime gauti x16 skirtingų drop krypčių, taip sumažintas modifikacijos kodo ilgis ir labiau optimizuotas kodas
— 2023-11-28 13:48 Shield Remasteris
Toliau žingsinius dedame link aukštesnio ir stabilesnio FPS suteikimo!
Shield’ai kurie valgė labai daug jūsų FPS’u (Silver, Diamond, Emerald, Ruby ir kiti), pakeisti į naujus, labai tikiuosi jog šitą remasterį priimsite ir pasidžiaugsite jog stengiamės jūsų FPS’a mūsų pasaulyje padaryti stabilesnį!
Buvo Shield’ai kurie buvo perdėtai dideli, tai dabar jų dydis turėtu atitikti Shieldo retumą ir prisitaikyti prie charakterio esančios išvaizdos ir dydžio
(keletas shieldu su nauju įvaizdžiu pakeitė ir savo pavadinimą)
— 2023-11-30 23:54 CAPE REMASTER
Emerald ir Ruby CAPE modeliai turėjo labai didelį drawn polys skaičių dėl kurio žaidėjai galėjo turėti didelius FPS drop’us
Tuo pačiu atliekant šį darbą ateičiai pasiruošta daugiau CAPE variantų kuriuos galėsime pateiktį žaidėjams ir suteikti didesne pasirinkimo laisve pasirenkant sau tinkama CAPE…
Nuo šiol Slimi RPG serveryje su /droprate komanda kiekvienas žaidėjas gaus populiarių resursų DROP RATE / ŠANSUS iš skirtingų MOB’u, ši sistema serveryje renka resursu drop’u duomenis ir pateikia šioje naujoje lentelėje, kurioje kiekvienas žaidėjas galės aiškiau matyti ir suprasti kokį iš kokio mob’o resursą galima lengviau išmušti
2024-02-12 03:15 Atsirado galimybe per žaidėjų parduotuve parduoti Slimkes kitiems žaidėjams už :goldcoins: gold!
Ir prie to paties Slimkiu keitykloje žaidėjai galės už Slimkes įsigyti VIP privilegijas savaitei arba mėnesiui pasirinktinai!
Skill’u CD pasikeitimai ant @Wizard charakterio
Defensive Shield +1 s. CD Total CD 19.5 s.
Jump Gravity +1 s. CD Total CD 13.5 s.
Teleport +1 s. CD Total CD 9.0 s.
Pridėta papildoma RATE informacija kuri nurodys kiek tokių ITEM’u buvo patraukta ar yra serveryje pas žaidėjus! (šitie procentai šiek tiek koreguoja ir prisideda prie item’o patraukimo šanso)
Norėčiau pranešti, kad atlikome svarbų atnaujinimą mūsų QUEST LEVEL sistemoje, kurioje turėtų pasidaryti malonesnis užduočių vykdymas tiek naujokams tiek senbuviams!
Pastebėjome, kad buvo klaida mūsų užduočių išdėstyme, kuri neadekvačiai ir nesuderintai sudarė jums kelionę per Slimi RPG pasaulį. Norėjome padaryti jūsų žaidimo patirtį sklandesnę ir logiškesnę, todėl atlikome šiuos pakeitimus:
- Pakeitėme užduočių eiliškumą, kad judėtumėte nuo lengvesnių PVE užduočių iki sudėtingesnių PVP užduočių.
- Priderinome Quest Level užduotis taip, kad jos eitų logiškai iš eilės: Mob kills, Untie the stash bag, Mystery open, Clean Trash, Complete Generator, Collect statues.
Vienas iš mūsų žaidėjų ( @edgarko ) man pasiūlė idėją, kuria buvau parašęs mūsų discorde ir ji buvo įgyvendinta – nuo šiol galėsite rinkti Smelting fragmentus!
Kai sunaudojami visi Smelt’ai ir turite bent x10 Smelting fragmentų, galėsite pasinaudoti nauja paslauga. Už tokią pačią kainą kaip ir už įprastus Smelt’us, -10 Smelting fragmentų galėsite pasidaryti Smelt’us paaukoję savo ITEM’us. Tai suteiks jums galimybę efektyviau valdyti ir naudoti savo naujai išgautus resursus!
Neršto vietoje esančioje skrynioje (kurioje galite pasidėti ginkluotės elementus, kepta monstrų mėsa, eleksyrus) bus galima už 1 Slimke prasiplėsti +3 Skrynios talpą
Pliusinant ginkluotes elementą ant priekalo su -1 Ruby reikalaus 30% mažiau resursų 32 Iron, 11 Silver
Norint šiek tiek primažinti Smelting sunaudojimą ir pakelti PVP Taškų verte, nuo šiol Smeltinant ginkluotes elementus jums reikės tam sudeginti turimus 100 PVPP šis reikalavimas su laiku gali keistis siekiant balansuoti šią „instą funkcijos sunaudojimą”
Pakoreguotas HUD aukštis (pakeltas aukščiau, kad neliptu ant meniu) kuriame matote XP/Level/Gold..
informacija
Naujas atnaujinimas, kai žemėlapyje pasidarys gerokai tamsu, automatiškai MOB Nerštoje vietoje aktyvuosis minimalus apšvietimas ir suteiks papildomos atmosferos…
Nauja korekcija dėl Eleksyru įsigijimo pas NPC Elza
- Minor rejuvanation gold 3600 :goldcoins: kaina
23%
- Great rejuvanation gold 5200 :goldcoins: kaina
32%
- Super rejuvanation gold 7500 :goldcoins: kaina
50%
Sutvarkyti @Assassin @Archer Bow Damage pasyvus įgūdžiai, Victim
žaidėjas nebegaus įgūdžio papildomos žalos jei turės mažai gyvybių
Keičiasi @Assassin Invisible įgūdžio CD iš 32 s.
į 42 s.
@Bony Skeletons Hook įgūdžio traukimas pastiprėja +25%
, traukimo laikas sumažėja -25%
Defensive Hata įgūdžio CD iš 40 s.
į 32 s.
Keičiasi LIFE: From 10 to 28 sec LIFE: From 5 to 18 sec
@Stranger Charge įgūdžio CD iš 2.0 s.
į 2.5 s.
(pastiprinta išskridimo jėga)
Power Circle aktyvavus įgūdį suveiks x1 žalos darymo burbulas (buvo x3 nuo 20 skill point’u)
Charge įgūdžio CD iš 2.5 s.
į 3.5 s.
Keičiasi MANA reikalavimai +25%
iš MANA: from 8 to 27 į MANA: from 10 to 38
Holy Freeze padidintas įgūdžio priešo aptikimo žalos darymo atstumas +30%
(pagerintas įgūdžio veikimas ant PVP ir PVE)
@Assassin ir @Stranger būdami nematomi gavę Skill/Bow Hit’a taps matomi ( @Assassin vėl pasidarys nematomas po ~2.5 sec.
kol yra aktyvus nematomumo įgūdis)
Sutvarkytas @Viking Damage Resistant Shield įgūdis, kuris rodys realia situacija kai įgūdis aktyviai veiks, žaidėjai matys jį vizualiai teisingai iš išorės ir daroma žala bus blokuojama kai įgūdis bus aktyvus…
Sutvarkytas @Assassin bėgimo greitis trumpą laiką gavus Debuff skills efektą kuriuos suteikia kai kurie charakterių įgūdžiai
@Viking įgūdis Odins Soul Leap Attack turės papildoma įgūdį Debuff skills efektą priešams
Atnaujinta Žaidėjų pasiekimų sistema!
- Sutvarkytos pasiekimų nuotraukos kurių nerodė, kai kurios pakeistos naujomis
- Dabar galėsite paspausti ant pasiekimų nuotraukos ir matyti to pasiekimo TOP15 žaidėjų!
- Sutvarkyta jog išvalant iš sistemų nebeaktyvius žaidėjus šioje žaidėjų pasiekimu sistemoje paliks žaidėjų pasiekimus ir įrašus ateities žaidėjams…
Su Elite Item Upgrade bus galima pliusinti tik Gloves, Boots, Belt, Armor, Helm, Shield, Weapon, Cape ginkluotes elementus
Monstras po PET hit’o turės HP tiek kiek įtrenkus iš kardo…
Nuo mažesnio kiekio DMG pridėtas attack speed laikas:500 dmg = 0.2 sec.
(buvo 700 dmg = 0.2 sec.)
FIX Numiręs (kai baigiasi galiojimas) PET’as praras ir savo kuprinėje esančius resursus, prikeltas nebeturės nustatytu JOB TASK’u
Slimkiu keitykloje pagal praėjusias savaites bus galima pasiimti daugiau RED/BLUE skryniųx1 savaite = x3 atsiėmimai
(prieš tai buvo 1x savaite = x1 atsiėmimas)
Nuo sezono pradžios nebus galima kitiems žaidėjams parduoti Slimkes, dėl galimo bandymo apeiti Slimkiu keityklos limitus per kitus žaidėjus, Slimkes bus galima parduoti kai Slimkiu keitykloje bus galima iškeisti nuo x30 Red/Blue Chestu
Nauja Slimi RPG Restartų Kainodaros Formulė
Džiaugiamės pranešdami apie naują pakeitimą, kuris padės stabilizuoti charakterių restartavimo kainas Slimi RPG pasaulyje. Ankstesniuose sezonuose restarto kaina labai svyruodavo priklausomai nuo serverio ekonomikos, kas sukeldavo nepatogumų žaidėjams. Atsižvelgdami į žaidėjų atsiliepimus, nusprendėme įdiegti naują kainodaros formulę, kuri užtikrins pastovesnę ir prognozuojamą restarto kainą, priklausančią nuo jūsų pasiektų restartų skaičiaus.
Restarto kaina bus apskaičiuojama pagal paprastą formulę, kuri skiriasi priklausomai nuo restartų skaičiaus ir neturėtu jokios įtakos ekonomika:
Jei turite 50 ar daugiau restartų:
Kaina=JūsųRR×1,013,000 + JūsųRR×923,000
Jei turite 40–49 restartus:
Kaina=JūsųRR×1,013,000 + JūsųRR×823,000
Jei turite 30–39 restartus:
Kaina=JūsųRR×1,013,000 + JūsųRR×723,000
Jei turite 20–29 restartus:
Kaina=JūsųRR×1,013,000 + JūsųRR×623,000
Jei turite 10–19 restartus:
Kaina=JūsųRR×1,013,000 + JūsųRR×523,000
Jei turite 1–9 restartus:
Kaina=JūsųRR×512,000 + JūsųRR×123,000
Jei neturite restartų:
Kaina=512,000
Pavyzdžiai:
Jei žaidėjas turi 12 restartų, restarto kaina bus apskaičiuota taip:
Kaina=12×1,013,000+12×523,000=12,156,000+6,276,000=18,432,000 gold
Jei žaidėjas turi 5 restartus, restarto kaina bus:
**Kaina=5×512,000+5×123,000=2,560,000+615,000=3,175,000 gold**
Šis pakeitimas užtikrina, kad restarto kaina būtų labiau prognozuojama ir sąžininga, nepriklausomai nuo serverio ekonomikos svyravimų. Tikimės, kad ši nauja sistema suteiks daugiau pasitenkinimo ir nuoseklumo žaidžiant Slimi RPG.
— 2024-09-03 22:20 Ant naujo Slimi RPG 10 sezono turime dar šiek tiek naujienų!
Į New World pasauli patekti bus galima nuo total 500 lvl ir atsiras x1 ISlave per žemėlapį
Item’ai kurie suteikdavo Skill damage prarado viena specifikacija arba sumažėjo pats skill damage parametras (PVP metu šie item'ai su tokiomis specifikacijomis jautėsi jog yra per stipriai užkelti
)
Peržiūrėti ir perdaryti daugelis TRINKET’u, nes turėjo neadekvačia verte pagal item suteikiamas specifikacijas, pirmieji trinktai suteiks po kelias specifikacijas kurios bus ganėtinai aukštos (tai turėtu suteikti malonumo gaunant pirmuosius trinketus ir juos naudojant), tolimesni trinketai praras aukštus parametrus, bet turės daugiau specifikacijų, kas yra gerai kai tokie trinket’ai būna patobulinti…
Naujame sezone mes rasime tokius item’us kurie turės naujas specifikacijas:PVE Weapon DMG +N% PVE Poison DMG +N% PVE Bow DMG +N% Micro stun PVE N s. Mana regen chance...
Šiomis dienomis dar dirbama su platesniu kovos elementų pasirinkimu, kartu pritaikant naujausias specifikacijas platesniam item’u spektrui!
Jau šiokį tokį vaizdą galite matyti [ČIA]
— 2024-09-05 16:15 Naujame Slimi RPG 10 sezone mūsų laukia:
- Dienos užduotys bus skirtingiems charakteriams (nebebus bendrų užduočių per visus charus)
- Sezono eigoje bus galima už tam tikrą :goldcoins: Gold mokestį laikinai nuo ginkluotes elemento nuimti Trade Lock!
Atsirado nemažai naujų ginkluotes elementų:
- +20 naujų ARMOR (didžiąja daugumą bus galima įsigyti ir naudoti, nes nebus only craft)
- +3 naujų GLOVE (su naujausiomis PVE specifikacijomis)
- +17 naujų HELM (turės vizualine išvaizdą kai item’as bus naudojamas, didžiąja daugumą bus galima įsigyti ir naudoti, nes nebus only craft)
- +20 naujų RING (sezono eigoje visi ringai po kojomis turės savo išvaizda, didžiąja daugumą bus galima įsigyti ir naudoti, nes nebus only craft)
- +20 naujų AMULET (kuriuos bus galima gauti dalyvaujant PVP eventuose)
Viso +83 (įskaitant +3 naujus AXE) nauji ginkluotes elementai kurie šį sezoną pavers įspūdingai lankstu su begales pasirinkimu, kas manau daugeliui suteiks daug didesnį malonumą kombinuoti ginkluotes elementus ir būti geriausiu PVE ir PVP srityje!